Продукт, бренд, ціна, канали збуту, конкуренти

Цього прохолодного, хоч і весняного дня, резиденти ЖДТУ отримали знання в лекції «Продукт, бренд, ціна, канали збуту, конкуренти». І хоч за вікном була зимова погода, в аудиторії вирувала тепла атмосфера з цікавою лекцією, командою, за чашкою кави чи чаю та за смачненьким печивом.

 

Спікером лекції був Василь Миколенко-засновник мережі центрів фізичної реабілітації «Амбулаторія спини. За його словами кожен початковий підприємець, безумовно, задається питанням: «Як створити продукт?». Василь Миколенко представив резидентам низку факторів, які допоможуть в створенні продукту і діяльності в цілому. Після того, як продукт створено постає питання ціни, адже частково саме від ціни залежить просування продукту на ринку та прибутки підприємства.
В 21 столітті кожен підприємець має все більше каналів збуту. Якщо раніше товар можна було придбати на звичайному ринку, то зараз кожен з нас має змогу придбати продукт не виходячи з власної домівки.

 

Для того, щоб життєвий цикл товару тривав якомога довше, головним є дослідження ринку та конкурентів на ньому. Оскільки пустивши товар у продаж не дослідивши ні самого ринку, ні конкурентів, означає сподіватись на чудо

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *